Love on top

Halli hallå! redan måndag igen.. tiden går så fort.
I fredags så va klassen med på 24-timmars spinning vilket var lite fräckt faktiskt, var som värsta partyt ju haha.. ;) slänger in bilder någon dag, sen var väl inte våran plasering något att hurra för, men vi hade ju inte räknat med att vinna heller, var bara med för skojs skull. Sen i lördags så träffade jag min goa och saknade vän Sofia, vi käkade pizza ovanligt och köpte lite gott som vi skulle ha till Melodifestivalen, som söög! 
Sen igår åkte jag till min goding och sov där ♥ vi kika film och bara myste, kanon bra avslut på veckan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din "goding" ?;)

2013-02-14 @ 01:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide