-

Hallihallå! känner att jag är sämst på att blogga, men orkar verkligen inte! haha.
Tänkte att jag ska skriva lite vad jag har gjort nu det senaste! 
 
Har ju haft praktik dom två sista veckorna nu och jag var på ett ställe som heter Energikällan som ligger i Göteborg, det är ett "spa" kan man säga, där fick jag massera kunder väldigt mycket och när jag inte gjorde det fick jag typ städa och sådant, helt okej var det! :) 

 
I torsdags så kom mina små favorit kusiner hit, så jag hade fullt upp att leka med dom små garningarna. Benjamin som är fem år höll mig vaken till två på natten?! haha hur fan orkar han... sen på morgonen så kommer han in åtta åh väcker mig och vill att vi ska leka kurragömma -.- haha jävla unge.... nejdå tycker om honom ändå:*
 




I fredags så var ju Benjamin och hans familj kvar en stund. Sedan drog jag bort till fillepille och vi tog en springtur ! duktiga tjejor!  Sen på kvällen åkte vi till Julia för att fira henne, vi åt tacos och spela spel först alla tjejer sen kom det några goa killar också! Hur som helst var det en kanon kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide