komma igång med bloggandet och få ett hälsosammare livsstil

Eftersom jag suger på att blogga så tänkte jag köra en sån där 30 dagars skit... om träning så det kanske några tycker är intresant också, får jag hoppas iallafall! haha men jag startar med det imorgon! 
varför jag ska göra det är väl främst för att jag ska hålla igång bloggen ett tag, den tänkte jag att under dessa 30 dagar ska jag träna och äta sunt!
kost: jag kommer utesluta socker, vitt mjöl såsom pasta, ljust bröd mm. jag kommer fokusera på mer rent (sallad och sånna saker). Träning: kommer träna mycket på gym alltså styrketräning, tre gånger i veckan sen lite kondition också såklart. Mitt mål med detta är väl att få mer rutiner och komma iform mer men även få en bättre och sundare hälsa.
 
  1. Min träningsbakgrund
  2. I mina öron när jag tränar
  3. Ett fint träningsminne
  4. Favoritmuskel
  5. I min träningsväska
  6. Mål med träningen
  7. Favoritövning
  8. Favoritmat
  9. Mina inspirationskällor
  10. Då mår jag som bäst
  11. Favoritkonditionsträning
  12. Favoritträningsform
  13. Mitt bästa kosttips
  14. Favoritmellis
  15. Då tränar jag allra helst
  16. Favoritlivsmedel
  17. Mitt motto
  18. En fredagskväll unnar jag mig gärna
  19. Hälsa för mig
  20. Det här åt jag idag
  21. Därför tränar jag
  22. Min favoritfrukost
  23. Detta skulle jag vilja utöva
  24. Favoritidrottare
  25. Mina favoritträningsbloggar
  26. Så sover jag
  27. Detta klarar jag mig inte utan
  28. Där tränar jag helst
  29. Detta tränar jag allra helst i
  30. Glöm inte att…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide