#1 min tränings bakgrund

Jaa vad ska jag skriva här tro haha..... nä men när jag var liten (då menar jag typ 6-12 år) då var det full fart på mig haha, nä men jag var faktiskt med i dom flesta sporterna, typ som: fotboll, handboll, fridrott, dans av olika slag, ridning och gymnastik det är lite iallafall haha, gick dock inte så länge i dom flesta men, ridning och handboll gick jag i i några år så det var skoj. Men sen när jag började i sjuan på råda så sluta jag med all träning va knappt med på idrotten vilket jag ångrar idag, eftersom jag tycker det är så roligt egentligen, ridningen var det enda jag fortsatte med. Sen nu när jag har börjat gymasiet så har jag kommit igång med träningen igen eftersom vi tränar ganska mycket på våran linje, men nu är det ju bara gym för det mesta men är även ute och springer men det är väldigt sällan eftersom det är sjukt tråkigt!! 
ja det var lite om min tränings bakgrund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide